dissabte, 14 d’agost del 2010

Cross Popular de Santa Coloma de Cervelló

Aquest any, em sembla que faré el mateix de l'any passat i de cara a preparar la cursa de la Mercé una miqueta millor, aniré cap al Cross de Santa Coloma de Cervelló, per la diada de l'11 de Setembre.

Crec que li diuen cross perquè té un tram curtet de terra, però ni es nota. El millor de la cursa, des del meu punt de vista, que passes pels voltants de la Colónia Güell, i això sempre és un bon punt afegit!




Jo em vaig deixar enganyar per la distància (només 5 kilòmetres), i vaig palmar de valent al final! Era just al principi de la temporada, i després de 4 mesos sense quasi córrer... vaig pagar la solana i les pujades.

Aquest és el recorregut:



Pel que recordo, comença amb un petit pas d'1 km pels carrers de Santa Coloma de Cervelló i ràpidament agafes el carrer de sortida del poble amb força baixada. Un cop fora, una bona recta que més aviat baixa, i més al final gires a l'esquerra cap a l'entrada de la Colònia. A partir d'allà, només queda pujar... es fa un petit recorregut per dins de la Colónia i de seguida comencen els 2 darrers kilòmetres de rampes fortes i constants! Aquí és on vaig patir de valent l'any passat ;)

Aquest, espero que el fet d'haver fet ja el circuit m'ajudi a dosificar millor!

Apa, a inscriure's!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada